FAQ

Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?

We willen er zeker van zijn dat je je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt, dus we verwerken bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Je kunt verwachten dat je bestelling binnen 1-2 werkdagen wordt verwerkt en de volgende dag al wordt verzonden. Houd er wel rekening mee dat we niet in het weekend verzenden.

Bieden jullie internationale verzending?

Absoluut! We verzenden onze producten over de hele wereld. Alle verzendkosten worden berekend bij het afrekenen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Als je in Nederland of België woont, duurt de verzending ongeveer 3-6 werkdagen. Als je ergens anders woont, maak je dan geen zorgen - we verzenden nog steeds, maar het kan iets langer duren. Stuur ons een berichtje op info@lonster.nl als je vragen hebt.

Hoe kan ik mijn pakket in de gaten houden?

We sturen je een trackingnummer zodra je bestelling is verwerkt. Omdat Lonster wereldwijd verzendt, gebruiken we verschillende verzendbedrijven om je bestelling zo snel en veilig mogelijk bij je te krijgen. We raden je aan https://www.17track.net/ te gebruiken om je bestelling te volgen tot aan je voordeur.

Ik heb meer dan 2 artikelen besteld, maar slechts één artikel ontvangen... Waar is de rest van mijn bestelling?

We hebben een enorm assortiment en als je meer dan één artikel bestelt, wordt het soms apart verzonden. Geen stress - de rest van je bestelling is onderweg!

Heb je nog vragen?

Geen probleem! Ons supportteam staat klaar om je te helpen. Stuur ons een e-mail op info@lonster.nl en we nemen binnen 24 uur contact met je op.